ضوابط و قوانین اسکان مال

ضوابط و قوانین اسکان مال

ضوابط و قوانین اسکان‌مال 

آنچه در ذیل به عنوان ضوابط و قوانین استفاده از سایت اسکان‌مال آمده است، در مجموعه وب سایت اسکان‌مال اعمال می‌شود. در نظر داشته باشید که کلیه ضوابط و قوانین اسکان‌مال منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است. شما به عنوان عضو یا کاربر مجموعه، با استفاده از اسکان‌مال در نخستین گام، کلیه قوانین زیر را پذیرفته‌اید و موظف به رعایت قوانین هستید.
شرایط ثبت آگهی در اسکان‌مال:
آگهی دهندگان (کلیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی) با ثبت آگهی در اسکان‌مال تایید می‌کنند که آگهی‌شان شامل مواردی که در ذیل آورده می‌شوند نخواهد بود. به منظور تسهیل و تسریع فرایند تایید و انتشار آگهی‌ها،
اسکان‌مال می‌تواند در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهد
.
مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه.
ناقض حریم شخصی افراد.
هرگونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه و گویش‌های مختلف.
استفاده از عبارت‌ها و کلمات مغایر با هنجارها و عفت عمومی جامعه.
استفاده از اشعار و تبلیغات اغراق آمیز و مبالغه در توضیحات.
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، تصاویر بی‌ارتباط با آگهی و درج لوگو بجای عکس فایل مورد نظر در آگهی.
هر نوع آگهی و خبر پراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد.
درج مکرر آگهی‌های یکسان، حتی با عناوین متفاوت یا چند اگهی با تصاویر مشابه مجاز نمیباشد.
وجود جملات نادرست از نظر املایی یا نگارشی و ...
درجه کلمات و عباراتی مانند:حراج-ارزان-مفت-حراج ویژه در عنوان آگهی و متن آگهی مجاز نمیباشد.
عدم درج قیمت کل ملک در آگهی و یا درج قیمت‌های غیر‌واقعی و اشتباه که قیمت معامله را مشخص نکرده باشد.
ثبت اطلاعات اشتباه در توضیحات آگهی که ممکن است باعث عدم شفافیت آگهی و گمراهی بازدیدکنندگان آگهی گردد.
هرگونه سواستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی‌دهنده مسئول آن تلقی شده و اسکان‌مال در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

عکس آگهی باید چه شرایطی داشته باشد:
طبق تجربه به دست آمده در تبلیغات، آگهی‌هایی که همراه با تصویر منتشر می‌شوند، نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، ۱۰ برابر بازدیدکننده‌ی بیشتری دارند و بازخورد بهتری خواهند داشت؛ چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:
تصویر لوگو.
تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت.
تصویر غیر واقعی.
مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی.
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی.
تصویری که به آگهی مرتبط نباشد.
بیش از %۲۰ از محتوایِ تصویر آگهی شامل متن باشد.
تصویر دارای نوشته با فونت درشت و رنگی مجاز نمیباشد.
تصویر نیاز به چرخش داشته باشد.
در تصویر آگهی عبارت‌های تبلیغاتی یا واژه‌هایی مانند:‌ حراج و  نوشته شده باشد.
تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت غیر از اسکان مال باشند.
در صورتی که کلیه تصاویر آگهی صرفا از مشاعات باشد و حداقل شامل یک تصویر از نمای کامل یا فضای داخلی واحد نباشد.
تصویر دارای بزرگنمایی بیش از حد.
تصویر ناقص از نمای ساختمان.
شرایط درج عکس در اسکان مال:
از تصاویر واقعی ملک استفاده شود.
 اندازه تصویر میبایست511*730  باشد.
فرمت تصاویر jpg باشد.
حداقل یک عکس از نمای کلی ساختمان و نمای داخلی ملک بارگذاری شود.
شرایط مشاهده و استفاده از آگهی‌ها:
تلاش اسکان‌مال، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد و فقط در قبال آگهی های مربوط به مشاورین   اسکان‌مال مسئول است.
مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت (بجز آگهی‌های مشاورین اسکان‌مال) بر عهده شماست و اسکان‌مال هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده     شما از این سایت ندارد.
اسکان‌مال هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربران اسکان‌مال در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین اسکان‌مال، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع   آگهی درج شده (بجز آگهی‌های مشاورین اسکان‌مال) در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به اسکان‌مال ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهده فرستنده   اطلاعات است.
اسکان‌مال مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند   حذف نماید.
مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به اسکان‌مال که به واسطه ‌اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و اسکان‌مال     مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.
حریم خصوصی: 

اسکان‌مال در هنگام جمع آوری اطلاعات از کاربران خود، مطابق با قانون حریم خصوصی جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند.

هنگام استفاده از پنل مدیریت، ممکن است اطلاعاتی درباره خودتان، مانند نشانی، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی و جزئیاتی پیرامون معامله ای که قرار است انجام دهید، ارائه کرده یا اطلاعاتی درباره فروشنده یا خریدار ملک در پنل مدیریت خود ثبت کنید، گروه اسکان‌مال از این اطلاعات استفاده نکرده و آن را در اختیار طرف های بیرونی قرار نمی دهد و متعهد می شود تا از اطلاعات شخصی تان حفاظت کند. باید به خاطر داشته باشید، اطلاعاتی که می خواهید در قسمت عمومی بخش خدمات ارائه دهید، شامل سیاست حریم خصوصی نیست زیرا خودتان داوطلبانه این اطلاعات را در اختیار عموم قرار داده اید. ممکن است اطلاعات کاربران عضو اسکان‌مال؛ از سوی دیگر کاربران، بدون اخذ مجوز از سوی اسکان‌مال، در وب سایت‌های دیگر درج شود. 

گروه اسکان‌مال در رابطه با وب سایت های دیگر مسئولیتی بر عهده ندارد.

اگر شما به عنوان فروشنده و مالک یا در خواست دهنده ملک اطلاعات خود را در اختیار اسکان‌مال قرار می‌دهید و گزینه " نیاز به مشاور دارم" را انتخاب کیند به اسکان‌مال این اجازه را می‌دهید که اطلاعات هویتی و تماستان را در اختیار مشاورین املاک عضو اسکان‌مال قرار بدهد تا بتوانند درباره درخواستی که دارید، با شما تماس بگیرند  و مشاوره بدهند.

شرایط مقررات مربوط به پنل املاک
کاربر و یا مشاور سرویس املاک اسکان‌مال، علاوه بر شرایط و قوانین کلی موظف به رعایت شرایط و مقررات مربوط به سرویس املاک نیز هست.
فقط مالکین، مشاورین املاک و وکلای مالکین می توانند برای نمایش املاک خود به کاربران اینترنتی و به صورت نامحدود از سرویس املاک اسکان‌مال استفاده نمایند.
هیچ یک از کاربران اعم از مشاورین املاک و یا کاربرانی که به عنوان واسطه مشغول به کارند، به هیچ عنوان حق استفاده شخصی از فایلینگ‌های(آگهی ) اسکان‌مال که به نام دیگر مشاورین و یا مالکین ثبت شده است، را نداشته و همچنین نمی توانند با صاحب فایلینگ (آگهی) به هر دلیلی تماس حاصل نمایند. اسکان‌مال محق است دسترسی اینگونه کاربران را به سیستم قطع و آنان را مورد پیگرد قانونی قرار داده و در برخی مواقع نیز درخواست خسارت نماید.
هیچ فرد یا گروهی حق ندارد که به هر دلیلی، بابت استفاده از سرویس املاک اسکان‌مال مبلغی دریافت کند و یا این سرویس را به هر نحوی بفروشد. برای مثال مشاورین حق ندارند بابت به ثبت رساندن ملک مشتریان خود، در سیستم املاک اسکان‌مال از آنان هزینه اضافه‌تر دریافت نمایند. چرا که استفاده مشاورین از سیستم اسکان‌مال یک امتیاز برای آنان محسوب می شود که قابل فروش نیست.

در هنگام ثبت هر نوع آگهی در سیستم املاک اسکان‌مال، کاربر و یا مشاور قبول می نماید که
فقط و فقط اطلاعات ملکی را وارد سیستم اسکان‌مال کرده و ثبت می نماید که مالک یا وکیل قانونی مالک و یا مشاور رسمی ملک مذکور باشد.
 اطلاعات مربوط به ملک خود را با اسکان‌مال به اشتراک گذاشته، تا اسکان‌مال از طریق سیستم جستجوی املاک، اطلاعات ملک را به نمایش عموم بگذارد.
اسکان‌مال در نمایش و یا عدم نمایش آگهی‌ها و اطلاعات وارد شده کاملا اختیار تام دارد. بنابراین کاربر حق هیچگونه ادعایی ندارد.
تمام اطلاعاتی را که در مورد ملک و اطلاعات تماس در اختیار اسکان‌مال میگذارد کامل ،صحیح و عاری از هرگونه تبلیغات و مضامین خارج از عرف عمومی است.
در مورد نمایش عمومی در اینترنت وپیامدهای ناشی از آن آگاهی کامل دارد، و اگر بنا به دلایلی این اطلاعات از طرف افراد و یا موسسات دیگر مورد سوء استفاده قرار گرفت. هیچ مسوولیتی بر عهده اسکان‌مال   نیست. و کاربر فقط و فقط محق است که سوء استفاده کنندگان را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

 کلیه شرایط و مقررات مربوطه، مندرج در این متن و باقی متون اسکان‌مال را مطالعه و تایید نموده است.